Een Zeskamp Budget is de ideale oplossing als je wat minder geld te besteden hebt, maar toch graag de voorbereiding en coördinatie van de zeskamp of sportdag uit handen wilt geven.
Wij zorgen ervoor dat jij je vooraf niet druk hoeft te maken. Behalve het afstemmen van wat randzaken zorg je alleen voor voldoende vrijwilligers, ouders of docenten die op de dag zelf de spellen begeleiden en de punten tellen. Hiermee kun je flink wat (personeels)kosten besparen.
Op onze pagina zeskamp organiseren vind je meer informatie, foto’s en video’s over onze zeskampen in het algemeen.
De kosten van de Zeskamp Budget worden bepaald door het aantal deelnemende teams en de tijdsduur. Een team bestaat uit minimaal vier en maximaal tien personen.
Heb jij speciale wensen, zoals bijvoorbeeld meer deelnemende teams of een langere tijdsduur? Dan denken we graag met jou mee en leveren we maatwerk. Neem gerust contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.
Zeskamp Budget
2 uur
3 uur
4 uur
max. 8 teams
1725
1850
1975
max. 12 teams
1800
1950
2100
max. 16 teams
1875
2050
2225
max. 20 teams
1950
2150
2350
max. 24 teams
2025
2250
2475
Zeskamp Budget
2 uur
max. 8 teams
1725
max. 12 teams
1800
max. 16 teams
1875
max. 20 teams
1950
max. 24 teams
2025
Zeskamp Budget
3 uur
max. 8 teams
1850
max. 12 teams
1950
max. 16 teams
2050
max. 20 teams
2150
max. 24 teams
2250
Zeskamp Budget
4 uur
max. 8 teams
1975
max. 12 teams
2100
max. 16 teams
2225
max. 20 teams
2350
max. 24 teams
2475
De bijkomende kilometerkosten bedragen 110 cent per gereden kilometer. Per voertuig rekenen we éénmalig € 18,50 transportkosten. Alle op onze website genoemde prijzen zijn in euro’s en exclusief BTW. Prijswijzigingen voorbehouden.
Bekijk voor meer prijsinformatie ons uitgebreid overzicht met tarieven en kortingen.
Je mag één stormbaan of attractie kiezen die onderdeel uitmaakt van jouw zeskamp. Voor Stormbaan Mega Red Balls geldt een toeslag van € 100,-. Uiteraard is het tegen bijbetaling mogelijk om meer dan één stormbaan of attractie toe te voegen aan jouw Zeskamp Budget. In dat geval hoort het duurste item bij het arrangement en worden de overige stormbanen en attracties los gefactureerd.
Het aantal spellen dat bij jouw zeskamp wordt ingezet is onder andere afhankelijk van het aantal teams en de duur van jouw zeskamp. Je kunt zelf aangeven welke zeskamp spellen jouw voorkeur hebben. Je kunt ook vertrouwen op onze jarenlange ervaring en ons de meest geschikte spellen voor jouw zeskamp laten kiezen.
Bij al onze zeskampen bouwen we een partytent op voor de wedstrijdleiding. Daarnaast gebruiken we een professionele geluidsinstallatie voor het afspelen van muziek en het omroepen van instructies tijdens het evenement.
Sanka Events zorgt voor alle nodige voorbereidingen, zoals het maken van een spelschema. Op de dag zelf zorgen wij voor de op- en afbouw van alle materialen, de coördinatie van het gehele evenement en de aansturing van jouw vrijwilligers.
In overleg met jou bepalen we het aantal deelnemende teams en eventueel teamnamen of -kleuren. Wij zorgen voor een schema, waarbij de teams alle spellen spelen en zoveel mogelijk andere teams tegenkomen. Het spelschema kunnen we vooraf digitaal toesturen en brengen we op de dag zelf uiteraard ook geprint mee.
Wij zorgen voor het transport en de op- en afbouw van alle materialen die deel uit maken van jouw zeskamp. Hier heb je dus geen omkijken naar.
Één van onze medewerkers zal de hele zeskamp in goede banen leiden. Hij of zij zorgt onder andere voor duidelijke communicatie en muziek tijdens jouw evenement. Denk daarnaast aan het voorstellen van de teams en het bekend maken van de eindscore.
Bij de Zeskamp Budget zorgen jouw vrijwilligers voor het begeleiden van de spellen. Sanka Events zorgt voor de juiste instructies voorafgaand en begeleiding van deze vrijwilligers tijdens de zeskamp.
Nadat we samen hebben bepaald hoeveel teams er meedoen, maak je zelf een groepsindeling. Deze indeling kun je het beste al vóór de dag van uitvoering met alle deelnemers communiceren. Dat geeft extra rust op de dag zelf. Bovendien kunnen de deelnemende teams dan (indien gewenst) zorgen voor kleding en attributen in hun teamkleur of passend bij hun teamnaam. Indien dit niet mogelijk of wenselijk is, kan de groepsindeling in overleg ook aan het begin van de zeskamp bekend worden gemaakt.
Per deelnemend team leveren jullie één scheidsrechter die de spellen begeleidt. Deze personen krijgen van ons voorafgaand aan de zeskamp uitleg en instructies (graag uiterlijk 15 minuten voor aanvang aanwezig zijn) en worden tijdens de zeskamp door ons aangestuurd en begeleid.
Jullie zorgen zelf voor een toegankelijke locatie. Het is noodzakelijk dat wij met bestelbus en aanhangwagen exact op de plek kunnen komen waar de stormbanen, attracties en overige materialen moeten worden opgebouwd. Is dit niet mogelijk dan dient er vooraf overleg plaats te vinden.
Voor de uitvoering van de zeskamp hebben we twee vrije stroomgroepen van 230 Volt / 16 Ampère (2 x 3680 Watt) nodig. Indien er meerdere stormbanen of attracties worden ingezet, kan de stroombehoefte hoger liggen. Wij zorgen zelf voor voldoende stroomkabels.
Als er waterspellen worden ingezet tijdens de zeskamp is een waterpunt op maximaal 40 meter afstand van de uitvoeringslocatie noodzakelijk. Wij zorgen voor tuinslangen en de juiste koppelstukken.
Het gebeurt uiterst zelden, maar uiteraard kan er bij lichamelijke inspanning altijd een blessure of kwetsuur optreden. Indien gewenst kunnen jullie zelf zorgen voor een EHBO-post. In de praktijk is het meestal voldoende als er een pleister of coldpack in de buurt is om een wondje of bijvoorbeeld een omgeslagen enkel te verzorgen.
Na afloop van de zeskamp zullen wij direct de behaalde scores en de eindrangschikking bekend maken. Indien gewenst kunnen jullie zorgen voor prijzen voor de winnende teams. Deze kunnen jullie dan op dat moment zelf uitreiken.
Wil je een Zeskamp Budget organiseren? Reserveer direct of vraag een vrijblijvende prijsopgave aan. Neem contact op via info@sankaevents.nl, bel ons op 06 28 86 48 55 of vul het contactformulier op deze pagina in.