De Zeskamp Basic is de meest gekozen optie als onze klanten een zeskamp gaan organiseren. Deze bestaat uit een uitdagend programma met één grote attractie en meerdere spellen.
De complete voorbereiding en uitvoering ligt veilig in handen van Sanka Events, daar heb je dus geen omkijken naar. Jij hoeft alleen te zorgen voor enkele randzaken, de rest regelen wij.
Op onze pagina zeskamp organiseren vind je meer informatie, foto’s en video’s over onze zeskampen in het algemeen.
De kosten van de Zeskamp Basic worden bepaald door het aantal deelnemende teams en de tijdsduur. Een team bestaat uit minimaal vier en maximaal tien personen.
Heb jij speciale wensen, zoals bijvoorbeeld meer deelnemende teams of een langere tijdsduur? Dan denken we graag met jou mee en leveren we maatwerk. Neem gerust contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.
Zeskamp Basic
2 uur
3 uur
4 uur
max. 8 teams
1850
2000
2150
max. 12 teams
1975
2175
2375
max. 16 teams
2100
2350
2600
max. 20 teams
2225
2525
2825
max. 24 teams
2350
2700
3050
Zeskamp Basic
2 uur
max. 8 teams
1850
max. 12 teams
1975
max. 16 teams
2100
max. 20 teams
2225
max. 24 teams
2350
Zeskamp Basic
3 uur
max. 8 teams
2000
max. 12 teams
2175
max. 16 teams
2350
max. 20 teams
2525
max. 24 teams
2700
Zeskamp Basic
4 uur
max. 8 teams
2150
max. 12 teams
2375
max. 16 teams
2600
max. 20 teams
2825
max. 24 teams
3050
De bijkomende kilometerkosten bedragen 110 cent per gereden kilometer. Per voertuig rekenen we éénmalig € 18,50 transportkosten. Alle op onze website genoemde prijzen zijn in euro’s en exclusief BTW. Prijswijzigingen voorbehouden.
Bekijk voor meer prijsinformatie ons uitgebreid overzicht met tarieven en kortingen.
Je mag één stormbaan of attractie kiezen die onderdeel uitmaakt van jouw zeskamp. Voor Stormbaan Mega Red Balls geldt een toeslag van € 100,-. Uiteraard is het tegen bijbetaling mogelijk om meer dan één stormbaan of attractie toe te voegen aan jouw Zeskamp Basic. In dat geval hoort het duurste item bij het arrangement en worden de overige stormbanen en attracties los gefactureerd.
Het aantal spellen dat bij jouw zeskamp wordt ingezet is onder andere afhankelijk van het aantal teams en de duur van jouw zeskamp. Je kunt zelf aangeven welke zeskamp spellen jouw voorkeur hebben. Je kunt ook vertrouwen op onze jarenlange ervaring en ons de meest geschikte spellen voor jouw zeskamp laten kiezen.
Bij al onze zeskampen bouwen we een partytent op voor de wedstrijdleiding. Daarnaast gebruiken we een professionele geluidsinstallatie voor het afspelen van muziek en het omroepen van instructies tijdens het evenement.
Sanka Events zorgt voor alle nodige voorbereidingen, zoals het maken van een spelschema. Op de dag zelf zorgen wij voor de op- en afbouw van alle materialen, de coördinatie van het gehele evenement en het begeleiden van alle spellen en attracties.
In overleg met jou bepalen we het aantal deelnemende teams en eventueel teamnamen of -kleuren. Wij zorgen voor een schema, waarbij de teams alle spellen spelen en zoveel mogelijk andere teams tegenkomen. Het spelschema kunnen we vooraf digitaal toesturen en brengen we op de dag zelf uiteraard ook geprint mee.
Wij zorgen voor het transport en de op- en afbouw van alle materialen die deel uit maken van jouw zeskamp. Hier heb je dus geen omkijken naar.
Één van onze medewerkers zal de hele zeskamp in goede banen leiden. Hij of zij zorgt onder andere voor duidelijke communicatie en muziek tijdens jouw evenement. Denk daarnaast aan het voorstellen van de teams en het bekend maken van de eindscore.
Bij de Zeskamp Basic zorgen wij voor de begeleiding van alle attracties en spelonderdelen. Onze medewerkers geven uitleg bij de spellen, houden de punten bij en motiveren de deelnemers.
Nadat we samen hebben bepaald hoeveel teams er meedoen, maak je zelf een groepsindeling. Deze indeling kun je het beste al vóór de dag van uitvoering met alle deelnemers communiceren. Dat geeft extra rust op de dag zelf. Bovendien kunnen de deelnemende teams dan (indien gewenst) zorgen voor kleding en attributen in hun teamkleur of passend bij hun teamnaam. Indien dit niet mogelijk of wenselijk is, kan de groepsindeling in overleg ook aan het begin van de zeskamp bekend worden gemaakt.
Jullie zorgen zelf voor een toegankelijke locatie. Het is noodzakelijk dat wij met bestelbus en aanhangwagen exact op de plek kunnen komen waar de stormbanen, attracties en overige materialen moeten worden opgebouwd. Is dit niet mogelijk dan dient er vooraf overleg plaats te vinden.
Voor de uitvoering van de zeskamp hebben we twee vrije stroomgroepen van 230 Volt / 16 Ampère (2 x 3680 Watt) nodig. Indien er meerdere stormbanen of attracties worden ingezet, kan de stroombehoefte hoger liggen. Wij zorgen zelf voor voldoende stroomkabels.
Als er waterspellen worden ingezet tijdens de zeskamp is een waterpunt op maximaal 40 meter afstand van de uitvoeringslocatie noodzakelijk. Wij zorgen voor tuinslangen en de juiste koppelstukken.
Het gebeurt uiterst zelden, maar uiteraard kan er bij lichamelijke inspanning altijd een blessure of kwetsuur optreden. Indien gewenst kunnen jullie zelf zorgen voor een EHBO-post. In de praktijk is het meestal voldoende als er een pleister of coldpack in de buurt is om een wondje of bijvoorbeeld een omgeslagen enkel te verzorgen.
Na afloop van de zeskamp zullen wij direct de behaalde scores en de eindrangschikking bekend maken. Indien gewenst kunnen jullie zorgen voor prijzen voor de winnende teams. Deze kunnen jullie dan op dat moment zelf uitreiken.
Wil je een Zeskamp Basic organiseren? Reserveer direct of vraag een vrijblijvende prijsopgave aan. Neem contact op via info@sankaevents.nl, bel ons op 06 28 86 48 55 of vul het contactformulier op deze pagina in.